Saturday, August 7, 2010



Bazaria Johor sri warisan kembali lagi..Makanya pada semalam saya telah meletakkan tema makananan saya untuk 3 hari sepanjang bazar ini berlangsung.Seperti kebiasaan saya akan memilih untuk hari pertama masakan semua jenis mee- hari ke2 semua jenis nasi.hari ke3-seafood.Namun untuk tema bazar kali ini saya memilih hari pertama semua makanan selain dari malaysia seperti roti canai,roti jala,bakso dan seumpama dengannya yang kite ketahui berasal bukan dari tangan orang Melayu.Hari ke2 makanan yang tidak mempunyai minyak yang banyak dan hari ke3 makanan yang saya gemar seperti abc special,nasi lemak ayam madu dan ikan cencaru steam.(mana ntah nak dpt bukan ade kat bazar pun..hehe)

Anisiatif ini bertujuan bagi mengawal kebinggungan saye untuk memilih makanan setiap kali membuat tempahan makanan dan membuatkan unit kupon jenuh menunggu apa yang saye pilih....dan kebiasaan juge saye memang suke meletakkan tema hidup pada setiap tahun supaye saye bersemangat meniti hari-hari saye....

No comments:

Post a Comment