Wednesday, March 24, 2010

PRK BAGAN PINANG

bukti wang palsu yang disebarkan sendri oleh umno..sbb tuh laa takut pada perubahan..suke bgn pinang tuh tak berubah..senang nak bodohkan!!ehh..jgn over..hehe

Selepas kemenangan Pas dari segi ukhwahnya PRK kat bgn pinang neg 9.Wanita umno wat persindangan kononya selepasnya kemenangan Bgn Pinang mereka yakin Umno akan menang lagi.. sabar2 baru menang sekali..ahli Pas perlu kuatkan ukhuwah untuk kekuatan pas dan kemenangan Pas akan datang..TAKBIR!!


Sememangnya kemenangan dan kekalahan bukan matlamat utama Pas dalam apa jua pertandingan dunia.Sudah pasti Allah akan memberi kemenangan pada Islam..cuma sama ada cepat atau lambat.. Dalam masa yang sama.proses tarbiah dijalankan bersama..kadang-kadang ia dijadikan satu program atau bengkel.Namun tarbiah ini adalah secara halusnya diperolehi dari Allah Taala apabila mereka yang memandang sesuatu kekuasaan Allah itu ada hikmahnya.. Sekarang terlalu ramai Mu'alim tapi tidak ramai Murabbi..Murabbi inilah yang harus ada pada kita..cubalah berusaha menjadi seperti itu.Mendidik rohani kita sehalus mulus dengan ajaran alQuran dan Sunnah.

No comments:

Post a Comment