Thursday, June 18, 2009

ANUGERAH UNTUK AKU

anugerah untuk aku di musim peperiksaan di al-azhar cairo universiti..
anugerah aper??
anugerah keluar paling awal..hehe
dapat jawab??erm..no comment..karanglah apa yang patut..hehe
exam mula pukul 9.30 pukul 11 atau 11.30 aku dah keluar..
kalau ada anugerah memanglah aku juara bertahan dari tahun satu.
sampai ablah dan doktorah syak...ermm..takut..!!
member aku kata kertas jawapan aku sering dibelek ablah..
hari ini 2nd last paper,ilmu nafs(psikologi human)
tgh exam aku tak perasan..rupenyer doktorah tengok aku jawab..
die sape dari belakang ..beliau tanye saper name aku..
aku jawablah..beliau: 'enti nur aliaa ahmad' &%%#@()__(*%##@...(sercret word)
terkejut aku macam dah kenal lama jek...
aku malu.(poyo jek)>>memberi aku suntikan semangat...
mudahan kata2 beliau diperkenankan Allah...
macam baselah..dah jawab keluar..kepale dah pening..
tengok jam pukul 11.10..erm..tawakal.....
tinggal satu paper lagi...
feqh qadaya muasorah..
huh!!tak sabar nak habis..


No comments:

Post a Comment